Tento blog berte jako náš veřejný archiv zážitků, původně určený pro naše příbuzné a kamarády. Zde vás budeme pravidelně informovat o tom, jak se nám tu žije. Příspěvky jsou řazeny od nejnovějšího, tedy první příspěvek popisující mé nulté narozeniny, najdete v archivu. Vzkazy, gratulace a jiné připomínky můžete zanechat ve vzkazovníku. Tak příjemné čtení.

úterý

Kurz potápění - Level 2

20.11.2007 - Dneska proběhla druhá lekce potápění a plavání, ani bych o tom moc nepsal, ale slíbil jsem to a sliby se mají plnit. Nechtěl jsem o tom psát, protože to byla celkem nuda, dělali jsme skoro to samé jako v lekci č.1. Naučil jsem se plavat na bříšku, to mě baví, protože při tom můžu žužlat mámě ruku. Taky mě máma s paní plavčicí polévají vodou obličej a předtím mi říkají "Kubíčku žbluňk" jakože si mám vybudovat reflex, abych se potom pod vodou nenadechoval. Trošku mě štve, že mě takhle podceňují. To že se pod vodou nemám nadechovat přece vím z prvního koupání s taťkou, když mě blbě držel a já si loknul. Tak jsem ani nebudu dávat videjko, protože je na jedno brdo jako v lekci 1. Dám sem jen pár fotek, jak se koupu v koupacím kyblíku. PA