Tento blog berte jako náš veřejný archiv zážitků, původně určený pro naše příbuzné a kamarády. Zde vás budeme pravidelně informovat o tom, jak se nám tu žije. Příspěvky jsou řazeny od nejnovějšího, tedy první příspěvek popisující mé nulté narozeniny, najdete v archivu. Vzkazy, gratulace a jiné připomínky můžete zanechat ve vzkazovníku. Tak příjemné čtení.

úterý

Kurz potápění - Level 3

11.12.2007 Dneska jsem úspěšně završil svůj kurz potápění a plavání. Po měsíci za mnou přišla opět paní plavčice, taťka mě svléknul, mamka napustila vanu a vše bylo připraveno k mému prvnímu ponoru. Paní plavčice mě pochválila, že jsem velmi živý kojeneček a také pochválila moje zpevněné svalstvo. Holt dva a půl měsíce poctivého tréninku ve vaně jsou znát. Začali jsme malou rozcvičkou protažením těla, poté jsme pokračovali sérií cviků, které už znám. Po deseti minutách to přišlo, na známé "Kubíčku žbluňk" jsem se z plna hrdla nadechl a už jsem byl pod vodou. Můj první ponor mě zaskočil jen maličko, byl jsem trochu vykulenej, ale moc se mi tom líbilo. Druhý ponor jsme si vyzkoušeli s mamkou, s tou nám to šlo snad lépe než s paní plavčicí. Nakonec jsem si dal oddych na bříšku, při kterém jsem si nečekaně loknul a pěkně jsem se zakuckal. Teď budeme s rodiči trénovat a v únoru jsem již přihlášený do velkého bazénu s ostatními dětmi a to bude jiný kafe. Pa