Tento blog berte jako náš veřejný archiv zážitků, původně určený pro naše příbuzné a kamarády. Zde vás budeme pravidelně informovat o tom, jak se nám tu žije. Příspěvky jsou řazeny od nejnovějšího, tedy první příspěvek popisující mé nulté narozeniny, najdete v archivu. Vzkazy, gratulace a jiné připomínky můžete zanechat ve vzkazovníku. Tak příjemné čtení.

sobota

Vánoce v Hostíku

26.12.2007 Konečně jsem se dozvěděl, jak je to s tím panem Ježíškem. Děda s babičkou z Hostíku, které jsem dneska poctil svou návštěvou, mi vysvětlili, že Ježíšek je vlastně kojeneček jako já. Sice nechápu jak to může všechno stíhat, protože na mě čekaly u babičky zase dárečky, ale je to pohádková bytost a ty to mají všechno jinak. Babičku také navštívila moje sestřenka Natálka i s rodiči, až na nás kojence, si všichni nacpali bachory famózní svíčkovou a pak jsme si rozbalili dárečky. Já jsem dostal super kalhoty s kapsami jako má krteček, Natálka dostala stejně jako já krosnu, takže budeme moct chodit na společné výlety. Babičce a dědovi nadělil Ježíšek mojí společnou fotku s Natálkou. Natálka dokonce vydala vlastní kalendář, je to holt kočka modelka. Všichni jsme měli velkou radost jak z dárečků, tak z toho jak jsme se sešli pěkně pohromadě v novém složení :-) Pak Taťka rozbalil svůj nový stativ a udělal nám všem společné rodinné foto. Ještě jsme se dohodli s Natálkou, že by bylo fajn, strávit společně letní dovolenou a dali jsme za úkol taťkům, ať seženou nějaké pěkné bydlení. Pak šel Táta se strejdou Kájou na bowling, domů se vrátil pozdě hrozně veselý i když prý prohrál souboj o mistra od Šestajovic po Veselí. Přespali jsme u Babičky, dopoledne jsme zašli omrknou parkoles nebo lesopark? To je jedno, na přehradě jsme se sklouzli na ledu, to se mi líbilo, tak jsem řekl taťkovi, že musíme mimo letního bruslení na silnici, vyzkoušet i zimní u nás na pískovně. Ještě jsme se stavili v prima kavárně, kde jsem dostal zadarmo horkou čokoládu, ale mlíčko je mlíčko, tak jsem jí daroval babičce. Cestou domů jsme ze zastavili v Shopping Parku (zvláštní u nás se obchod ještě jmenuje obchod) nakoupit zimní brusle. Moji prarodičové z velkoměsta mi slíbili brzkou návštěvu, tak se na ně už moc těším. O víkendu jdeme bruslit, tak se těšte na další příspěvek. Pa